BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 8, 2009

menyayangi tidak bererti memiliki


aku meminatimu

aku menyayangimu

tapi apakan daya 

nafsu membelenggu kita

pabila ku bersamamu

sinaran matamu

kerut dahimu

helai rambutmu

bentuk bibirmu

menjadikan..

hatiku bergelodak 

nafsu memuncak

tapi kita tahu

mungkin kita susah bersatu

kerna halangan pada

diriku dan dirimu

tapi aku manyayangi dirimu

sepenuh hatiku

aku tidak mengharap balasan

aku biasa tidak berteman

atas nama persahabatan

aku terus berdiri

gagahkan diri menunggumu

walaupun ku tahu

impian ku terlalu payah atau 

tidak mungkin

menjadi kenyataan

aduh..sebak hatiku

apakah perasaan ini semakin membelenggu

sakit hatiku menahan

segala parasaan ku terhadapmu

aku berserah pada takdir

harapanku yang tinggi menggunung

mungkin bisa runtuh pada

bila-bila saat dan waktu sahaja

SAYANG..aku minta maaf

aku xmampu lagi menahan

aku muntahkan dalam blog ini

semua rasa hatiku terhadapmu

tetapi sayangnya..

MENYAYANGI tidak bererti memiliki

salam..~~

0 comments: